Zöld sárkány csészében

Új készlet érkezett az Aliról. Először a párját láttam meg és akartam megrendelni, de addig szüttyögtem a rendeléssel, hogy lecsúsztam az akcióról. Ezért vigasztalásul megrendeltem ezt. Természetesen ez is nagyon tetszik, de a másik jobban. Azóta azt is megrendeltem, mert hogy újra leakciózták és ezúttal nem haboztam.
Amúgy három ilyen sárkányos képet találtam az Alin. Zöld sárkány csészében, sárga sárkány söröskorsóban és piros sárkány gombán. Ez utóbbi nem tetszik annyira, egyelőre nem is rendeltem meg, de ami késik nem múlik. Talán elkap majd az ihlet csak hogy meglegyen a sorozat.
Nagyon szép készlet, az aida ezúttal is beszegve érkezett, kicsit fura barna színe van, de tetszik. 14 countos, gyorsan fogok haladni. Leszámolós készlet, a fonalak előre befűzve a tartóba. A mintarajz viszont színes ami nem lenne baj, de ráadásul fényes papír ezért nem lehet rajta jelölni a haladást. Így lefénymásoltam, hogy könnyebb legyen a dolgom vele. DMC fonalakat adtak hozzá, nagyon szépek a színek, csodaszép zöld árnyalatok. Két tű is volt benne, de sajnos mindkettő törötten érkezett. Annyira persze nem baj, van bőven tűm, de picit sajnálom. Úgy látszik ezekkel a kínai tűkkel nincs szerencsém.
Fogok róla csinálni egy videót is.




Megjegyzések