Farkasok

Sziasztok!

Hú de régen írtam nektek. Bocsánat a hosszú szünetért, de mivel 2017 januárja óta szinte semmi varrással nem vagy alig haladtam nem volt miről írnom. Most viszont végre befejeztem a farkasokat szóval jöjjön a történetük.
Ezt a készletet még az Aliexpressről rendeltem akkor írtam is róla sőt még videó is készült amikor megérkezett.
http://amina1973.blogspot.hu/2017/02/uj-keszlet-az-alirol-farkasok.html

Nem kicsit voltam kiakadva a színvilága miatt és ez sajnos a későbbiekben sem változott. A lila szín szemben reményeimmel nem csak pár öltés volt hanem a farkasok orra. Egyáltalán nem tetszik. Ez a kép rózsaszín és lila meg bordó színekből áll össze. Messziről nézve még jól is mutat, de közelről nézve nekem igazi rémálom.
Varrás szempontjából nem volt rossz, haladós is lehetett volna az előfestés miatt, de mivel nem tetszett a színvilága ezért nagyon nyögvenyelősen ment. A végére ráadásul már nagyon nehezen lehetett kivenni az egyes szimbólumokat ami külön nehezítette a munkát.
Összegzés: nem bántam meg, hogy kipróbáltam az előfestett keresztszemest bár most egy darabig nem vállalok ilyet. Ez a készlet viszont csalódást okozott a színvilága miatt. Most azt mondom, hogy jó darabig nem fogom rászánni magam újabb előfestett képre, de ez minden bizonnyal csak addig fog tartani amíg szembe nem jön velem valami nagyon szép kép.
Szóval jó mulatság volt, de jelenleg nem tudom, hogy lesz-e belőle ajándék.
A fényképen nem látszik, mi a problémám vele ( lila orr ), de fogok róla készíteni egy videót és remélem azon majd látszani fog.

még mosás előtt


mosás után

Megjegyzések

  1. Vártam már a beszámolod... Szinte érthetetlen... olyan szép ez a farkas pár, hogy lehet igy félre színezni...A lila szín talán nem is annyira gázos, mint az üresnek tűnő foltok...Olyan mintha kimaradt volna egy két xszem. Lehet ha sötét színnel varrnád ki, már nem is lenne annyira feltűnő...Tudom irtad, mondtad nem akarsz már vele foglalkozni, de szerintem megérne egy misét...Összességében és messziről szépség...Nézd messziről

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, hogy ilyen lett :( Nem lehetetlen fotóról szép keresztszemes mintát készíteni, de rengeteg utómunka van vele a konvertáló programban, mire maga a végeredmény megfelelő lesz. Pl. itt az elszórt fehér öltéseket egyesével átszínezni; esetleg változtatni az eredeti kép árnyalatain, hogy a program ne akarjon lilákat és rózsaszíneket használni... Gondolom, itt belökték a képet a programba, oszt csókolom... :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése