Felhalmozott készleteim

Pár napja írtam a "de jó lenne megvarrni" képekről. Ezek mindig csak képek amik éppen az adott pillanatban megtetszenek. Szívesen nézegetem őket, elképzelem, hogy néznének ki kivarrva, milyen keret, paszpartu illene hozzájuk. Hány szín kéne hozzá, hogy visszaadja a képet, mennyi időbe telne megvarrni. Aztán hónapok telnek el és lehet, már nem is tetszik annyira az a kép. Ezért jó ha az ember nem dönt a pillanat hatása alatt. Amikor egy ilyen képről megcsináltatom a mintát az számomra már elköteleződés. Azt jelenti, hogy ezt egyszer tényleg megfogom varrni. Ilyenkor már csak az anyagiak és az idő állhat az utamba. Egy ilyen képhez a fonalak nem olcsók és általában egy-két év mire elkészülnek ami lássuk be sok idő, ezért vagyok kénytelen válogatni és ezért nem lehet minden szép képből minta majd megvarrt kép.
Ma viszont azokat a keresztszemes készleteimet szeretném megmutatni nektek amiket már megvettem. Lapulnak a fiókomban, arra várva, hogy előszedjem őket. Ezek mind maximum 6 hónap alatt kivarrható minták, gyors siker, nem túl nagyok ugyanakkor szerethetőek. Ezek a minták azért is jók mert adnak egy kis lazítási lehetőséget a nagy kép varrása mellett vagy pihenőt a nagy kép elkészülte után. Nekem most ilyen lazítási kép a pillangó után és a London mellett a napraforgó kép. Az ilyen kisebb képeknek megvan az az előnyük is, hogy ha nem akarom a falamra tenni őket akkor ajándék is lehet belőlük. Elég sok képet varrtam már és ezeknek kb a fele más otthonában díszeleg.
Négy ilyen képem van, érdekes mód mind valamilyen macska. Szeretem a macskákat és ezek a képek mind nagyon cukik, nagyon szerethetők. Természetesen nem mind lesz majd az enyém, Az egyikről már konkrétan tudom, kié lesz majd. Akkor ilyen hosszú bevezető után jöjjenek a képek.

DMC készlet, ajándékba kaptam

Thea Gouverneur készlet

Thea Gouverneur készlet

Dimensions készlet



Megjegyzések

  1. Frederick a könyvek között alvó cica az én fiókomban is várakozik a sorára. Egyetlen problémám, amiért nem kezdtem neki és évek óta várakozik rám, az a fekete aida, amire tervezték,
    Pedig szerelem volt az első látásra! Az üzletbe, ahová kétnaponta betértem egy hölgy vitte be kereteztetni.. Sosem felejtem el azt a pillanatot, amikor megláttam....

    VálaszTörlés
  2. Engem nem riaszt a fekete aida bár még nem varrtam feketére. Én időhiányban szenvedek. Szinte mindig. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése